Top 3 alimente cu impact asupra cresterii parului

Dieta joaca un rol important in mentinerea sanatatii pielii si a parului iar alimentele pe care le consuma oamenii au un impact asupra cresterii, sanatatii si volumului parului lor.

Parul creste de la radacini, astfel incat cheia cresterii sanatoase a parului consta in imbunatatirea sanatatii scalpului si a foliculilor de par.

Ce impact are dieta asupra cresterii parului?

Parul este in continua crestere si este inlocuit, iar foliculii creeaza in mod constant noi fire de par din substantele nutritive din corp.

Alimentele pe care oamenii le consuma afecteaza modul in care creste parul si calitatea acestuia. Anumite proteine, grasimi, vitamine si minerale sunt deosebit de importante pentru parul puternic si sanatos.

Consumul unei diete variate si hranitoare poate creste, de asemenea, sanatatea unghiilor si a pielii. Modificarile vor fi cele mai vizibile la persoanele care anterior aveau deficiente de vitamine sau nutrienti.

Chiar si asa, poate dura ceva timp pentru a vedea rezultatele pozitive, in ceea ce priveste cresterea parului. Substantele nutritive cheie pentru cresterea parului si ce alimente le contin

Oua

Ouale sunt o sursa buna de biotina, un mineral care poate ajuta la cresterea parului.

Subtierea si pierderea parului sunt 2 simptome ale unui deficit de biotina. Alte simptome includ eruptii cutanate in jurul fetei si anusului, infectii ale pielii si unghii fragile. Exemple de alte alimente care contin biotina:

  • carne, inclusiv peste;
  • nuci;
  • seminte;
  • unele legume, cum ar fi cartofii dulci, spanacul si broccoli.

Nuci de Brazilia

Nucile de Brazilia sunt o sursa excelenta de seleniu, un mineral care poate ajuta la cresterea parului. Alte alimente care contin seleniu includ:

  • carne, inclusiv ficat si peste;
  • oua;
  • lapte si alte produse lactate
  • paine si cereale.

Acizii grasi omega-3

Grasimile sanatoase sunt o parte importanta a fiecarei diete, iar acizii grasi omega-3 sunt buni atat pentru inima, cat si pentru par, piele si ochi.

Pestele poate fi o sursa buna de omega-3, precum si vitamina D, care poate spori sanatatea parului. Cele mai bogate surse de peste de acizi grasi omega-3 sunt:

  • somon;
  • macrou;
  • ton;
  • hering;
  • sardine.

business-club.ro

https://business-club.ro

Articole pe aceeași temă

Fii o aparitie spectaculoasa de ziua nuntii tale cu rochiile de mireasa de la Iris Bridal Salon!

Nunta este unul dintre evenimentele mult asteptate de cuplurile care au luat hotararea de a-si petrece tot restul vietii impreuna, dorindu-si sa sarbatoreasca acest eveniment important cu cei dragi. Principala…

Citește

  • Fashion
  • July 13, 2022
  • 2 minutes Read
Motive bune pentru a alege un MacBook

Fanilor Apple le place sa sublinieze usurinta de utilizare a macOS ca un avantaj major al laptopurilor MacBook. Dar pe langa sistemul de operare, laptopurile Apple se lauda cu alte…

Citește

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Te-ar mai putea interesa

4 beneficii esențiale ale utilizării unui soft de gestiune pentru magazin

  • June 8, 2024
4 beneficii esențiale ale utilizării unui soft de gestiune pentru magazin

Cactusul: o simfonie a naturii în pustietatea deșertului

  • June 4, 2024
Cactusul: o simfonie a naturii în pustietatea deșertului

Cele mai bune clătite făcute acasă: ghid complet pentru perfectionarea deliciului

  • May 23, 2024
Cele mai bune clătite făcute acasă: ghid complet pentru perfectionarea deliciului

Care este cea mai dureroasa extractie dentara

  • May 14, 2024
Care este cea mai dureroasa extractie dentara

Ciocolata – un simbol al iubirii

  • May 13, 2024
Ciocolata – un simbol al iubirii

Regatul versatilității: de ce SUV-urile domnesc suprem pe drumuri?

  • April 23, 2024
Regatul versatilității: de ce SUV-urile domnesc suprem pe drumuri?